Anasayfa    Hakkımda    Linkler    Müzik Kutusu    İletisim



04 Şubat 2011

Çikolata Böreği

çikolatalı börek

Hafta içi sabahları uyanıp hazırlanmamı, evden çıkışımı (bana göre) kısacık bir süre içerisine sığdırıyorum. İstisna bir durum yoksa mutlaka birşeyler atıştırırım evden çıkmadan önce. Zaman kısıtlı olduğu ve genelde sabahları birşeyler yemek pek cazip gelmediği için çok da keyifli geçmiyor bahsettiğim bu zaman dilimi.

Ama hafta sonu gelince durum biraz değişir. Özellikle de pazar günleri kahvaltıyı oldukça önemsiyorum. Çok erken uyanmasam bile sofraya keyif katacak ekstra birşeyler hazırlamayı seviyorum. Mesela pazar kahvaltılarım için sıklıkla çikolata böreği yaparak bu pratik ve enfes lezzet ile kendimi şımartıyorum.


çikolatalı börek2

Bu sefer çikolata böreklerimi İglo Milföy ile deneyip sonucu sizlerle de paylaşmak istedim. Hem İglo milföyün nasıl da kat kat kabardığını görmeniz, hem de sevdikleriyle güzel bir lezzeti paylaşmak isteyenlere fikir vermesi için.


Malzemeler
6 milföy hamuru
6 tatlı kaşığı Nutella
Pudra şekeri

- Milföy hamurlarını derin dondurucudan çıkartıp 15-20 dakika oda sıcaklığında bekletin. Fırını 200 dereceye ayarlayın.

- Yumuşayan hamurların bir kenarına birer tatlı kaşığı Nutella yerleştirin ve üçgen şekilde kapatın. Yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizin ve kenarlarına çatalla bastırın.

- Börekleri kızarıncaya kadar yaklaşık 20-25 dakika pişirin. Fırından çıkartıp üzerine pudra şekeri serpiştirerek servis yapın.

çikolatalı börek1

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik hem piratik üstelikte nefis ellerine saglik afiyetler olsun.

Ferkay dedi ki...

canım harika olmuş ellerine sağlık çok güzel..
Nefisss.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Cimrilik yapıyorum. Kimseye ayırma börekleri, hepsi benimmmm:))))
Dur söyleme hepsi bitti değil mi(((:

Kat kat çok güzel olmuşlar...
Neden acaba:))))
Ellerine sağlık Sedacım
Sevgiler

arzu dedi ki...

resimleri böyle güzel görünüyorsa tadını düşünemiyorum. fikir çok iyi, pazar kahvaltısına ben de yapıcam. ellerine sağlık canım.

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

bayılıyorum bu nefis lezzete:)ellerine sağlık canım nefis görünüyor
çok öperim:)

mintinin dünyası dedi ki...

selamlar arkadaşım.kat kat böreğin arasına nefis çikolata eminim şahane olmuştur.ellerine sağlık arkadaşım.sevgilerimle...
"mintininmutfağı"

sarımutfak-hande dedi ki...

çoook güzeller bende bunu top top yapıp kızartıp ılınınca pudraşekerine bulamıştım bu daha güzel olmuş ellerine sağlık canım