Anasayfa    Hakkımda    Linkler    Müzik Kutusu    İletisim



01 Ekim 2007

Mutluluk

111

Hediye almak her insanı mutlu eder... Beklediğiniz yada beklemediğiniz zamanlarda birilerinin sizi mutlu etmek için birşeyler alması ne kadar da keyiflidir, öyle değil mi? İşte bu keyifi bana sık sık yaşatan Zeynep'e buradan teşekkür etmek yeterli midir acaba? Her zaman nelere karşı ilgili olduğumu keşfedip ona göre sürprizler yapması bir yana, bu sefer Almanya'ya sırf bana bir şeyler almaya gitmiş gibi sanki. Öyle ki bavulunu bana aldığı harika bir mutfak terazisi, çikolata kalıpları, kurabiye kalıpları, soslar, konserveler, peynirler... ile doldurup öyle dönmüş Türkiye'ye. Herşey için çok çok çok teşekkür ederim Zeynep.

4 3

Ramazan'da hem vakit olmadığından, hem de iftarla sahur arası fazla birşey yemek istemediğimden pasta yapımına biraz ara vermiş oldum. Ama şimdi malzemelerimi kullanmak için Ramazan sonrasını sabırsızlıkla bekliyorum :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Siteni açıp acaba bu sefer hangi mükemmel tarifini koymuşsun diye bakmaya hazırlanırken bu notunu gördüm...Asıl ben sana teşekkür ederim...Senin bana yaptıklarının yanında benim yaptıklarımın lafı bile olmaz....Sen daha fazlasına layıksın....İyi ki varsın....

Adsız dedi ki...

MAŞALLAH Allah sevginizi daim eylesin.Örnek bir gelin görümcesiniz.Zeynepcim sana katılıyorum gerçekten seda güzel olan herşeye layık.sedacım herşey gönlünce olsun öptüm.