Anasayfa    Hakkımda    Linkler    Müzik Kutusu    İletisim



17 Şubat 2011

Bizbize Sofrası

DSC_2609


Eve birileri geleceği zaman mutfakta koşturarak birşeyler hazırlayıp bir yandan sofrayı kuruyor, iki arada bir derede bir de sofranın fotoğraflarını çekiyorum. Böyle böyle bilgisayarımda sofra fotoğrafları birikip duruyor. İşte bunlardan biri annem ve kardeşimle birlikte olduğumuz öğle yemeği sofrası.

Sofradan kareler aldıktan sonra tek tek yemekleri de çekmeye niyetliydim ama makinenin şarjı buna izin vermedi.

Menümüz;

- Fırında biberiyeli kalçalı but

- Havuçlu kabak salata

- Tel şehriye salatası

- Nohutlu bulgur pilavı

- Tiramisu

5 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

herşey çok güzel ama tabaktaki kalbe ayrı bayıldım.ellerine sağlık arkadaşım.sevgiler.

Adsız dedi ki...

İnsan bizbize olduğu zamanda özenerek sofra hazırlamalı değil mi? Güzel bir sofra ve güzel bir menü.. Ellerinize sağlık.

pelince dedi ki...

Sedacım senin fıstık ezmeni yapmaya karar verdim,şimdi dışarı çıkıp fıstık yağı bulmaya çalışıcam;) bulamazsam sıvıyağ ile yapıcam...
Sofra her zaman özenle hazırlanmalı ama evde çocuk yoksa ;)

Ellerine sağlık...

Sevgiler..

SEDA dedi ki...

Sevda, teşekkür ederim kalpli peçeteleri Tepe Home'dan almıştım.

Yersofrası, evet herzaman özenli hazırlanmalı yemek faslı bence de :)

Pelin, çok sevindim fıstık ezmelerini deneyecek olmana. Umarım sonuçtan memnun kalırsın. Yer fıstığı yağı bulabilirsen lütfen bana da adres bildir. Sevgiler

Mutfak Havlusu dedi ki...

Ne güzel bir öğle sofrası!
Hoş muhabbetler olmuştur kesin,uzun uzun oturulmuştur ve keyifle kalkılmıştır..Alah ağız tadınızı artırsın,eksiltmesin..selamlar.