Anasayfa    Hakkımda    Linkler    Müzik Kutusu    İletisim



16 Mayıs 2007

Milkshake

milkshake

Havalar ısındıkça soğuk içeceklere daha fazla ihtiyaç duyuyor insan. Bugün akşamüstü dolaptaki çilekleri bozulmaktan kurtarıp soğuk ve güzel bir içeçek yaptım. En sıcak yazın bu sene yaşanacağı söylenirken, serinlemek için evde taze meyveden yapılmış lezzetli milkshakeler'i şiddetle öneririm :)

Malzemeler

250 gram çilek
1 muz
1/2 litre vanilyalı dondurma
1 çay bardağı soğuk süt

Meyveleri blenderda püre haline getirin. Dondurmayı ve sütü ekleyerek iyice karışmasını sağlayın.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

sedacım bana yarın bu içecekten hazırla test edip onaylıyım bidaha yorum yazıyım.ellerine sağlık.öptüm

Aybike Ceylan dedi ki...

Seda'cim,
Iade-i ziyaretine geldim ve soyle bir gezindim sayfanda. Ne hos tariflerin ve resimlerin var ellerine saglik. Bundan sonra hep gorusmek dilegiyle, sevgilerimi gonderiyorum.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Nede güzel olur sıcak havalarda bunu yemek ellerine sağlık.
Sevgiler…

SEDA dedi ki...

Sevgi Abla, bugün olmadı ama sana özel milkshake yapacağım, söz :)

Aybike, teşekkür ederim. Unutmuşsun sanırım ama ben daha önce sayfamda seni misafir ettiğimi hatırlıyorum :) Daha sık beklerim...

Tabakta, haklısın :)

serkan dedi ki...

gerçekten site kapsamlı ve güzel olmuş tarif yelpazesi çok geniş tebrik edrim basarılar :)