Anasayfa    Hakkımda    Linkler    Müzik Kutusu    İletisim



05 Mart 2011

Tatlı Krizi Gelince...

çikolatalı krem karamel

Akşam yemeği sonrasında, özellikle TV seyrederken küçücük(!) bir porsiyon tatlı yeme alışkanlığım var kendimi bildim bileli. Ancak hafta içi günlerde öyle meşakkatli tatlılar olmuyor tabi. En pratiğinden ama lezzeti ve görüntüsü yerinde tarifleri tercih ediyorum. Son zamanlarda denediğim en kolay tatlılardan biri Carte D'or Tatlı Serisi'nden keşfettiğim Creme Caramel.

Fırında pişirme yapmaya gerek kalmadan, kısacık sürede hazırlanan crem carameli paketin üzerinde yer alan alternatif tarife göre içine çikolata ekleyerek hazırladım. Sadece 1,5 saat buzdolabında beklettikten sonra kalıbından kolayca ayrılan tatlıyı çilek dilimleri ve nane yaprakları eşliğinde servis yaptım. Övgüler alan Carte D'or Creme Caramel, acil durumlar için dolabımdan eksik etmeyeceklerim arasında yerini aldı.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Benim de tatlı krizine gireceğim tuttu görünce :)
Pek de pratikmiş,hemen almalı bundan :)
Afiyet şeker olsun,sevgilerimle..

Pınar dedi ki...

çikolatalı krem karamel güzel olmalı. pratikmiş de madem bu hafta sonu yapacağım.

mutfagabuyrun dedi ki...

tek kelimeyle vayyyyyy diye geçirdim içimden arkadaşım.ellerine sağlık.öpüyorum.

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Çok hoş görünüyor canım..

Eya dedi ki...

Offf yaaa...nefis bir görüntü...

zehra

Unknown dedi ki...

ÇİKOLATALI KREM KRAMEL EMİNİM HARİKA BİR LEZZETTİR.HEMEN ALMALI BUNDAN..
SEVGİLERİMLE...

dokuzuncubulut dedi ki...

Çok güzel olmuş Seda, hele fotoğrafına bayıldım.
Ellerine sağlık olsun, sevgiler:))